نظرسنجی این هفته بلومبرگ از روند بهای اونس طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

با توجه به اینکه تشدید نگرانیها در خصوص حمله احتمالی آمریکا به سوریه منجر افزایش قیمت جهانی طلا شد، اکثر تحلیلگران اقتصادی بلومبرگ به رشد بهای طلا در هفته جاری رای دادند.

درنظرسنجی این هفته از 34تحلیلگر اقتصادی بلومبرگ،23نفربه افزایش،6 نفر به کاهش و 5نفر به عدم تغییر قیمت جهانی طلا در هفته پیش رو رای دادند.

بر اساس این گزارش، قیمت جهانی طلا از بهای ماه ژوئن که به پایین ترین حد در 34ماه اخیر رسیده بود تاکنون 18درصد افزایش یافته است که علت این امر رشد تقاضای خرید جواهرات، سکه و شمش طلا از سوی کشورهای آسیایی بویژه هند و چین بوده است.

بر این اساس، از آغاز سال جاری میلادی تاکنون قیمت اونس جهانی طلا 17درصد کاهش یافته است، بهای این فلز زرد روز جمعه در سطح 1397دلار و 50 سنت به معاملات هفته پایان داد.

قیمت جهانی طلا روز 28 آگوست2013 تا 1433 دلار افزایش یافت و به بالاترین حد طی سه سال اخیر رسید. بسته شدن بازار در سطح 1440دلار به معنای رشد 20درصدی قیمت از ماه ژوئن تاکنون به شمار می رود.

امریکا و انگلیس 28 آگوست 2013 آمادگی خود نسبت به حمله نظامی به سوریه اعلام کردند اما روز گذشته دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در تصویب آغاز حمله به سوریه از سوی پارلمان موفق نشد و شکست خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی