اختلاف نظر کارشناسان کیتکو درباره روند قیمت طلا طی هفته جاری
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا که در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز شرکت کرده اند نظرات مختلفی در خصوص روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده دارند.

تحلیلگران اقتصادی.بازار طلا.کیتکو.قیمت طلا.شرکت.فلز زرد.بلندمدت.طلا.گلد

 

از 37 کارشناس ارشد اقتصادی 18 نفر در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز شرکت کرده اند. بر اساس این گزارش از این تعداد نیز 7 نفر به افزایش قیمت طلا در هفته جاری رای داده اند و 8 نفر نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آتی با کاهش روبرو خواهد شد.

3 کارشناس ارشد بازار طلا نیز اعلام کردند قیمت این فلز زرد در هفته پیش رو تغییر چندانی نخواهد داشت. هفته گذشته نیز شرکت کنندگان در نظرسنجی کیتکو نیوز به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افت 3 دلاری روبرو شده است.

کسانی که به افزایش قیمت طلا در هفته جاری رای داده اند اعلام کردند که قیمت طلا سطح حمایتی 1305 دلاری را حفظ خواهد کرد. دارین نیوسوم تحلیلگر ارشد موسسه دی تی ان نیز تاکید کرد: سطح مقاومتی بعدی برای قیمت طلا 1341.50 دلار خواهد بود.

باب تیبوت تحلیلگر مستقل بازار طلا تاکید کرد: به نظر من سطح حمایتی قیمت طلا در بلندمدت 1200 دلار خواهد بود و سطح مقاومتی طلا نیز به 1375 دلار در هر اونس خواهد رسید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی