بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را تغییر نداد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود در روز پنج شنبه تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر در حد 0.25 درصد ثابت نگه دارد.

بانک مرکزی اروپا.نرخ بهره.ارزش یورو.قیمت طلا.فرصت شغلی.موسسه تحقیقاتی

به نقل از رویترز؛ بانک مرکزی اروپا در حالی در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند که بسیاری از کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند که مقام های بانک مرکزی اروپا در این نشست نرخ بهره را باز هم کاهش خواهند داد. منطقه یورو با کاهش نرخ تورم و خطر رکود اقتصادی مجدد روبرو شده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که عدم تغییر نرخ بهره بانکی اروپا و گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بیکاری و اشتغال در ماه ژانویه تاثیر زیادی بر ادامه نوسانات قیمت جهانی کالاهای مختلف به خصوص طلا خواهد داشت.

اظهارات ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا مبنی بر عدم تصمیم این بانک برای کاهش نرخ بهره در کوتاه مدت تاثیر زیادی بر افزایش ارزش یورو در برابر دلار و افزایش نسبی قیمت طلا در آخرین ساعات روز پنج شنبه شده است.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز پیش بینی می کنند اقتصاد آمریکا طی ماه ژانویه کمتر از 185 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

موسسه تحقیقاتی ای دی پی اعلام کرد بخش خصوصی آمریکا طی ماه گذشته کمتر از 175 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این پایین ترین رقم از اوت گذشته به شمار می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی