قیمتهای کنونی طلا بهترین فرصت برای خرید است
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

برخی تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که قیمت های کنونی کف قیمت طلا به شمار می رود و اکنون بهترین زمان ممکن برای خرید به شمار می رود.

بازار طلا.قیمت طلا.اونس.تقاضای طلای چین.آفریقای جنوبی.بزرگترین بازار طلای جهان

به نقل از پایگاه اینترنتی ماین وب، در حالی که قیمت طلا بین 1240 تا 1260 دلار در هر اونس در نوسان است تقاضای فیزیکی برای خرید به خصوص از سوی کشورهای در حال توسعه و نوظهور به خصوص چین به شدت رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی هنوز به شدت نسبت به اخبار اقتصادی آمریکا و سایر کشورهای صنعتی و همین طور سیاست های فدرال رزرو آمریکا واکنش نشان می دهند. قیمت طلا طی هفته گذشته برای نخستین بار در شش هفته اخیر با کاهش روبرو شده که علت اصلی آن بهبود نسبی وضعیت اقتصادی آمریکا و کاهش تقاضای چین بوده است.

فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت تا محرک پولی را 10 میلیارد دیگر کاهش دهد که این مساله تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است. تقاضای طلای چین سال گذشته رشد چشمگیری داشته و این کشور به بزرگترین بازار طلای جهان تبدیل شده است.

میزان ذخایر طلای بانک مرکزی چین نیز به بیش از 2500 تن افزایش یافته است. چین در سال 2007 میلادی نیز با پیشی گرفتن بر آفریقای جنوبی به بزرگترین تولید کننده طلای جهان تبدیل شده است. تولید طلای چین در سال 2012 به بیش از 403 تن رسیده در حالی که تقاضای این کشور به 776 تن رسیده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی