فدرال رزرو آمریکا محرک پولی را به 65 میلیارد دلار کاهش داد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

10 میلیارد دلار.65 میلیارد دلار.بلومبرگ.فدرال رزرو آمریکا.جانت یلن معاون.نرخ بهره بانکی

فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود تصمیم گرفت تا محرک پولی خود را با 10 میلیارد دلار کاهش دیگر به 65 میلیارد دلار در ماه برساند.

به نقل از بلومبرگ، آخرین نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا به ریاست بن برنانکی در دو روز اخیر برگزار شده و سرانجام این کمیته تصمیم گرفت تا محرک پولی را بار دیگر 10 میلیارد دلار کاهش دهد.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا در نشست ماه گذشته خود نیز تصمیم گرفته بود تا محرک پولی را از ابتدای ژانویه 2014 میلادی به 75 میلیارد دلار کاهش دهد. قرار است جانت یلن معاون کنونی فدرال رزرو آمریکا از ابتدای فوریه جانشین برنانکی شود.

فدرال رزرو آمریکا از سال 2008 میلادی تاکنون بیش از 4100 میلیارد دلار نقدینگی به بازار پولی و اقتصاد این کشور تزریق کرده و بسیاری از کارشناسان اقتصادی نسبت به خطر تشکیل حباب در اقتصاد آمریکا هشدار داده اند. پس از انتشار خبر مربوط به کاهش محرک پولی فدرال رزرو شاخص اس اند پی 500 بورس وال استریت بیش از 0.7 درصد کاهش یافته است.

فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره بانکی را بدون تغییر نزدیک به صفر ثابت نگه داشته است. فدرال رزرو قصد دارد تا رسیدن نرخ تورم به 2 درصد و نرخ بیکاری به 6.5 درصد نرخ تورم را بدون تغییر نگه دارد.

کارشناسان اقتصادی نیز پیش از این در نظرسنجی بلومبرگ پیش بینی کرده بودند که فدرال رزرو در نشست امروز 10 میلیارد دلار از محرک پولی را کاهش می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی