قیمت جهانی طلا تغییر چندانی نداشت
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

قیمت جهانی طلا که شب گذشته تحت تاثیر نگرانی سرمایه گذاران نسبت به متوقف شدن محرک پولی آمریکا با کاهش شدیدی روبرو شده بود امروز با تغییر چندانی مواجه نشد.

قیمت جهانی طلا.رویترز.شب گذشتهکاهش بیشتر.میلیارد دلار.اعتصاب سراسری.آفریقای جنوبی

به نقل از رویترز؛ در حالی که وضعیت اقتصادی جهان بهبود یافته و نگرانی ها نسبت به کاهش محرک پولی فدرال رزرو آمریکا رو به افزایش است قیمت جهانی طلا شب گذشته با کاهش یک درصدی روبرو شد.

بر اساس این گزارش نشست فدرال رزرو آمریکا قرار است روزهای 28 و 29 ژانویه برگزار شود و هرگونه کاهش بیشتر محرک پولی فدرال رزرو به ضرر قیمت جهانی طلا خواهد بود.

فدرال رزرو آمریکا در آخرین نشست خود در سال 2013 تصمیم گرفت تا 10 میلیارد دلار از محرک پولی را کاهش دهد. قیمت طلا امروز چهارشنبه بدون تغییر چندانی نسبت به روز گذشته به 1242 دلار رسیده است.

صندوق بین المللی پول برای نخستین بار در دو سال اخیر پیش بینی خود نسبت به رشد اقتصادی جهان را افزایش داده است. برخی نگرانی ها در خصوص احتمال گسترش اعتصاب سراسری کارگران معادن پلاتین آفریقای جنوبی به شرکت های تولید کننده طلا نیز مانع از کاهش بیشتر قیمت طلا شده است.

قیمت جهانی طلا پس از کاهش 28 درصدی در سال 2013 میلادی که بدترین عملکرد قیمت این فلز زرد در سه دهه اخیر به شمار می رود از ابتدای امسال تاکنون با رشد نسبی روبرو شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی