چه زمانی شرایط برای خرید طلا مناسب است؟
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که علی رغم تلاش بازارهای بین المللی برای افزایش قیمت طلا ولی این فلز زرد به شدت در برابر سطح 1260 دلاری مقاومت می کند.

تحلیل تکنیکال.قیمت طلا.فلز زرد.اونس.سطح مقاومتی.افزایش تقاضای فیزیکی چین

به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر؛ قیمت طلا گرچه روز گذشته به بالاترین حد خود در 6 هفته اخیر رسید ولی به نظر می رسد قیمت این فلز زرد همچنان در برابر سطح 1260 دلاری مقاومت می کند.

بر اساس این گزارش قیمت طلا پس از کاهش شدید و چشمگیر در سال 2013 که به مرز 1200 دلار در هر اونس رسید از ابتدای امسال تاکنون با افزایش نسبی روبرو شده ولی هنوز برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا کاملا موقتی خواهد بود و علت اصلی رشد نسبی قیمت طلا در روزهای نخست 2014 افزایش تقاضای فیزیکی چین بوده است.

تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که قیمت طلا تنها در صورتی روند صعودی خود را ادامه خواهد داد که بتواند سطح مقاومتی 1260 دلاری را بشکند.

در غیر این صورت افزایش قیمت طلا بعید خواهد بود و شرایط برای خرید چندان مناسب نیست. تنها در صورت شکسته شدن سطح 1260 دلاری می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود و در آن صورت بهترین زمان ممکن برای خرید فراهم خواهد شد.

اگر قیمت طلا قادر به شکستن این سطح مقاومتی نباشد احتمال کاهش قیمت وجود دارد و بهترین زمان برای فروش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی