قیمت جهانی طلا در هفته جاری افزایش خواهد یافت
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

نتایج جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز.فوربس.قیمت طلا.انتشار گزارش ناامید کننده.وضعیت بیکاری و اشتغال

به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس؛ اکثر کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز اعلام کردند که قیمت طلا طی روزهای آینده در برابر سطح قیمتی 1250 دلاری به شدت مقاومت خواهد کرد و قیمت طلا در هفته پیش رو به کمتر از 1250 دلار نخواهد رسید.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی کیتکو نیوز از 33 کارشناس ارشد اقتصادی 27 نفر شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 16 کارشناس اقتصادی به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند. 8 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته جاری با کاهش روبرو خواهد شد و 3 کارشناس نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی کیتکو نیوز به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 6.40 دلاری روبرو شده است.

برخی کارشناسان اقتصادی انتشار گزارش ناامید کننده وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بیکاری و اشتغال را عامل اصلی ادامه روند صعودی قیمت طلا می دانند. این مساله می تواند متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا را به تاخیر بیندازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی