طلا آماده صعود بزرگ می شود
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

پس از ثبت عملکرد ضعیف قیمت طلا در سال ۲۰۱۳ میلادی اکنون برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که روند افزایشی قیمت طلا تازه در ابتدای راه قرار دارد.

گزارش بنکر.مارکت اوراکل.بانک های مرکزی بزرگ جهان. قیمت طلا.کشورهای صنعتی

به گزارش بنکر،به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت اوراکل قیمت جهانی طلا از ابتدای سال 2014 میلادی تاکنون به طور چشمگیری افزایش داشته و اکنون به بیش از 1250 دلار در هر اونس رسیده است.
بی شک اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان و نگرانی از بحران بدهی و مالی منطقه یورو تاثیر زیادی بر افزایش 70 درصدی قیمت طلا طی سال های 2008 تا 2011 میلادی داشته است.
بر اساس این گزارش طی ماه های گذشته کاهش نگرانی ها نسبت به وضعیت مالی و اقتصادی اروپا موجب شد تا سرمایه گذاران بین المللی سرمایه های خود را از بازار طلا بیرون آورده و در بازار سهام و بورس سرمایه گذاری کنند.
کاهش نرخ تورم در اقتصاد جهانی و افت تقاضا از سوی کشورهای غربی نیز تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا در سال 2013 میلادی داشته است ولی به نظر می رسد با آغاز سال 2014 میلادی روند نزولی قیمت طلا متوقف شده است.
شاید بتوان گفت سال 2014 میلادی سرآغاز مسیر جدیدی در روند صعودی قیمت طلا خواهد بود. عوامل مختلفی می تواند در افزایش مجدد قیمت طلا در سال 2014 میلادی موثر باشد که افزایش بدهی های کشورهای صنعتی مهمترین عامل به شمار می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی