اوباما:هرنوع تحریم مصوب کنگره علیه ایران را وتو خواهم کرد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

دقایقی پیش اوباما اعلام کرد که هر گونه تحریم جدید علیه ایران که کنگره و مجلس سنا و مجلس نمایندگان مصوب کنند را وتو خواهد کرد.

اوباما اعلام کرد.مجلس نمایندگان.مجلس سنا.رئیس جمهور آمریکا.تحریم جدید

به دنبال تلاش نمایندگان مجالس سنا و نمایندگان آمریکا برای افزایش فشار بر ایران و تصویب تحریم های جدید،‌ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که با هر گونه تحریم جدید که برخلاف توافقنامه ژنو باشد ومذاکره با ایران و پیشرفت مذاکرات را به تعویق بیاندازد مخالف است.

اوباما از نمایندگان کنگره خواست که برنامه خود برای افزایش تعداد درخواست ها و امضاهای نمایندگان را کنار بگذارند و به دنبال تحریم های جدید علیه ایران نباشند زیرا کاخ سفید معتقد است که این اقدامات برخلاف مسیر دیپلماسی است و باعث توقف مذاکرات و مشکلاتی در روند مذاکرات خواهد شد.
اوباما و جان کری با هشدار به کنگره گفته اند که شورش و اقدام علیه یکی از بهترین ابتکارات دیپلماسی آمریکا اقدامی است که به زیان همه خواهد بود و از آن جا که این اقدامات دیپلماتیک در دستور کار و درحال انجام است نباید مانع آن شوند.

اوباما تاکید کرده است: زمان وضع تحریم های بیشتر علیه ایران نیست و وقت بازی های سیاسی نیست و توافق امروز یک گام موفق برای پیشرفتن به جلو است و لذا با هر نوع تحریم جدیدی مخالف است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی