انتشار متن مذاکرات مقامات فدرال رزرو احتمال توقف محرک پولی را بیشتر کرد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

متن مذاکرات مقام های فدرال رزرو آمریکا در آخرین نشست سال 2013 میلادی نشان می دهد که احتمال متوقف شدن محرک پولی 85 میلیارد دلاری افزایش یافته است.

انتشار متن مذاکرات مقامات فدرال رزرو احتمال توقف محرک پولی را بیشتر کرد

به نقل از بلومبرگ، فدرال رزرو آمریکا در آخرین نشست خود در سال 2013 میلادی تصمیم گرفت تا محرک پولی 85 میلیارد دلاری را به 75 میلیارد دلار کاهش دهد. این اقدام تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی طلا داشته است.

بر اساس این گزارش متن مذاکرات مقام های فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که اکثر مقام های بانک مرکزی آمریکا بر این باورند که اجرای محرک پولی در بلندمدت تاثیرات مثبت خود بر اقتصاد آمریکا را از دست داده و این مساله به شدت ثبات مالی این کشور را تهدید می کند.

به نظر می رسد انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه در خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ بیکاری نیز تاثیر زیادی بر محرک پولی فدرال رزرو و قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

جیمز استیل کارشناس ارشد موسسه مالی اچ اس بی سی تاکید کرد، انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو نشان می دهد که احتمال متوقف شدن محرک پولی طی ماه های آینده نیز وجود دارد و این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

قیمت طلا تا انتشار گزارش وزارت کار آمریکا نوسان چندانی نخواهد داشت.

نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد اقتصاد آمریکا طی ماه دسامبر 195 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این رقم نسبت به ماه نوامبر 8 هزار فرصت شغلی کمتر خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی