بهای نفت کمی بالا رفت
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

بهای نفت در بازار های جهانی امروز (دوشنبه) قدری افزایش یافت.

بهای نفت کمی بالا رفت

به نقل از بلومبرگ ، بهای نفت در بازار های جهانی پس از کاهش شدید هفته گذشته قبل از انتشار پیش بینی ها مبنی بر ارتقای صنایع خدماتی آمریکا افزایش یافت.

 

ریک اسپونر تحلیلگر ارشد نفتی در استرالیا گفت: یک هفته پر از اطلاعات اقتصادی را می گذرانیم. شاهد این هستیم که افراد تصمیمات کوتاه مدت را رها کرده و رویکرد صبر و مشاهده آینده را در پیش گرفته اند. ناامیدی نسبت به تولید نفت آمریکا و آمار ذخایر به کاهش قیمتها در هفته گذشته منجر شد.

 

نفت سبک آمریکا برای تحویل در ماه فوریه با 11 سنت افزایش 94 دلار و هفت سنت در هر بشکه معامله شد و بهای نفت برنت دریای شمال برای تحویل در فوریه با 21 سنت افزایش به 107 دلار و 10 سنت رسید.

 

بخش آمار وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد: ذخایر دیستیلات آمریکا شامل نفت کوره و سوخت دیزل به میزان پنج میلیون و 40 هزار بشکه افزایش یافت و به 119 میلیون و 100 هزار بشکه در هفته منتهی به 27 دسامبر رسید. انتظار می رود عرضه آنها به میزان 750 هزار بشکه افزایش یابد. ذخایر بنزین نیز با 844 هزار افزایش به 220 میلیون و 700 هزار بشکه رسید در حالی که افزایش آن یک میلیون و 380 هزار بشکه برآورد می شد.

 

ذخایر نفت خام آمریکا با هفت میلیون و 10 هزار بشکه کاهش به 360 هزار میلیون و 600 هزار بشکه رسیده که این پنجمین کاهش متوالی هفتگی است.

 

تولید نفت آمریکا با روزانه 10 هزار بشکه افزایش به هشت میلیون و 120 هزار بشکه رسیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی