تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از بهای طلا در هفته جاری
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

نظرسنجی جدید بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش نسبی روبرو خواهد شد.

تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از بهای طلا در هفته جاری

به نقل از بلومبرگ تازه ترین نظرسنجی از 21 کارشناس ارشد اقتصادی نشان می دهد که روند تحولات قیمت طلا طی هفته جاری صعودی خواهد بود.

بر اساس این گزارش 15 کارشناس ارشد اقتصادی در این نظرسنجی به افزایش قیمت طلا طی روزهای آینده رای داده اند. 2 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 4 نفر نیز اعلام کردند که قیمت طلا در روزهای آتی تغییر چندانی نخواهد داشت.

اظهار نظر کارشناسان اقتصادی در خصوص روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده در شرایطی است که قیمت این فلز زرد طی سال گذشته با افت 30 درصدی روبرو شده است و این میزان کاهش از سال 1981 میلادی بی سابقه بوده است.

قیمت جهانی طلا نسبت به روز 31 دسامبر که به مرز 1181 دلار رسید بیش از 5.4 درصد افزایش داشته است. کاهش قیمت طلا طی سال گذشته بیش از 73.4 میلیارد دلار به صندوق های سرمایه گذاری جهان زیان و خسارت وارد کرده است. البته هنوز برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا در روزهای نخست 2014 میلادی موقتی است.

افزایش فروش سکه طلا در بازارهای آمریکا و استرالیا و رشد تقاضای طلا در بازار چین تاثیر زیادی بر افزایش قیمت این فلز زرد در روزهای نخست ژانویه داشته است. تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای کاهش 10 میلیارد دلاری محرک پولی از ابتدای ژانویه فشار زیادی بر قیمت طلا وارد کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی