کاهش فروش مسکن در آمریکا قیمت طلا را افزایش داد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که علت اصلی افزایش مجدد قیمت طلا در بازارهای جهانی آمارهای منتشر شده در خصوص افت فروش مسکن در آمریکا بوده است.

کاهش فروش مسکن در آمریکا قیمت طلا را افزایش داد

به نقل از آسوشیتدپرس؛ وزارت بازرگانی آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد، میزان فروش مسکن در بازار این کشور طی ماه نوامبر نسبت به اکتبر با کاهش 2.1 درصدی روبرو شده است و به نرخ سالانه 464 هزار واحد مسکونی رسیده است. این رقم در ماه اکتبر با افزایش 17.6 درصدی روبرو شده بود و به بالاترین حد خود در دو دهه اخیر رسیده بود.

بر اساس این گزارش نرخ سالانه فروش مسکن در آمریکا طی ماه اکتبر به بیش از 474 هزار واحد رسیده بود که این رقم بالاترین رشد از جولای 2008 میلادی به شمار می رود. میانگین قیمت مسکن در آمریکا نیز در ماه نوامبر به 270900 دلار رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 10.6 درصد رشد داشته است.

قیمت جهانی طلا روز گذشته در آخرین ساعات مبادلاتی بازارهای بین المللی با افزایش نسبی روبرو شد و به بیش از 1204 دلار رسیده است. تحلیلگران اقتصادی انتشار آمارهای اقتصادی ناامید کننده نسبت به وضعیت آمریکا را عامل اصلی افزایش قیمت طلا ارزیابی کرده اند.

قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 28 درصد کاهش داشته که این مساله در 32 سال اخیر بی سابقه بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی