52 درصد کارشناسان به کاهش قیمت طلا در روزهای آتی رای دادند
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تازه ترین نظرسنجی سی ان بی سی از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که اکثر کارشناسان بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

52 درصد کارشناسان به کاهش قیمت طلا در روزهای آتی رای دادند

به نقل از سی ان بی سی، نظرسنجی اخیر حاکی از آن است که 52 درصد کارشناسان اقتصادی که 14 نفر از 27 کارشناس بر این باورند که قیمت طلا در هفته جاری با کاهش روبرو خواهد شد.

26 درصد کارشناسان نیز به ثابت بودن تقریبی قیمت طلا رای داده اند و 22 درصد نیز بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که اگر فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی خود تصمیم به ادامه اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری بگیرد قیمت طلا به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.

بر پایه گزارش سایت طلا، مارک اوبایرن کارشناس ارشد اقتصادی در این باره تاکید کرد: اگر فدرال رزرو آمریکا محرک پولی را متوقف نکند و تصمیم بگیرد تا اجرای آن را تا سه ماه نخست 2014 ادامه دهد قیمت طلا به زودی به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در غیر این صورت اگر فدرال رزرو بخواهد بخشی از محرک پولی را کاهش دهد قیمت جهانی طلا نیز با افت روبرو خواهد شد و باید سطح مقاومتی 1200 دلاری را امتحان کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی