تحلیل تکنیکال/ نشست بانک مرکزی آمریکا پاشنه آشیل اونس طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

گرچه چشم انداز سیر قیمت جهانی طلا همچنان کاهشی باقی مانده، اما اکنون همه چشمها به نشست مقامات بانک مرکزی آمریکا در هفته جاری دوخته شده است.

تحلیل تکنیکال/ نشست بانک مرکزی آمریکا پاشنه آشیل اونس طلا

به نقل از دیلی فارکس، بهای جهانی طلا اوایل هفته گذشته با افزایش مواجه شد و تا 1267 دلار رشد کرد اما روز پنج شنبه تقویت ارزش دلار مانع از افزایش بیشتر قیمت این فلز شد و بهای این فلز را تا 1225 دلار کاهش داد.

بر اساس این گزارش ، گرچه چشم انداز سیر بهای اونس جهانی طلا همچنان کاهشی باقی مانده، اما اکنون همه چشمها به نشست مقامات بانک مرکزی آمریکا در هفته جاری دوخته شده تا سرمایه گذاران از زمان کاهش محرک پولی مطلع شوند و درباره ادامه معاملات خود تصمیم بگیرند.

بر این اساس، هفته گذشته به علت کم بودن اطلاعات اقتصادی مهم از آمریکا قیمت طلا با نوسان اندکی روبرو شد. از آنجایی که سرمایه گذاران توجه خود را به خطر رویداد مهم و اساسی (نشست مقامات فدرال رزرو) در هفته جاری معطوف کرده اند بهای اونس طلا در واکنش به این نشست بسیار حساس و آسیب پذیر خواهد بود.

روز پنج شنبه هفته گذشته انتشار میزان خرده فروشی آمریکا که بهتر از حد انتظار بود با گزارش هفته قبل و مثبت از بازار کار آمریکا ترکیب شد و گمانه زنیها به کاهش محرک پولی آمریکا افت قیمت جهانی طلا را رقم زد.

طبق نمودار تکنیکال بهای جهانی طلا طی روزهای آتی با سطح حمایتی 1209 دلار در کمتر از سطح مقاومتی 1268دلار باقی خواهد ماند.

در هفته پیش رو خبر کاهش میزان محرک پولی آمریکا از سوی مقامات بانک مرکزی این کشور احتمالا بهای طلا را به 1179 دلار خواهد رساند.

سطوح حمایتی بعدی قیمت اونس طلا به ترتیب 1157و1151 دلار می باشند. افزایش قیمت به بالای دامنه 1270 دلار سطوح مقاومتی 1286و1304 را هدف قرار داده است.

گفتنی است افزایش قیمت طلا به بیش از 1325 دلار، سیر نزولی بهای این فلز را محدود می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی