جدیدترین پیش‌بینی رئیس اتحادیه از آینده طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص پیش بینی بهای طلا و سکه تا پایان سال گفت: قیمت طلا در بازار داخل تحت تاثیر نوسانات جهانی خواهد بود اما بهای این فلز دچار نوسانات التهابی نخواهد شد.

محمد کشتی آرای در خصوص علت نوسانات اخیر بهای طلا و سکه در بازار داخل اظهار داشت: در بورسهای جهان شاخصهای سهام بعضی کشورها دچار نوسان شد و هفته گذشته ارزش سهام S&P آمریکا کاهش یافت که این امر موجب افزایش تقاضای خرید فیزیکی طلا شد.

 وی در ادامه افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته بهای اونس طلا در پی رشد خرید فیزیکی با افزایش مواجه گردید و روز پنج شنبه به علت مثبت بودن شاخصهای سهام در آمریکا و تقویت ارزش دلار قیمت طلا کاهش یافت و به حالت اولیه خود بازگشت.

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: بهای اونس جهانی طلا امروز با رشد 9 دلاری نسبت به هفته گذشته به 1239 دلار رسیده است.

 کشتی آرای همچنین درباره پیش بینی روند آتی بازار طلا و سکه در بازار داخل گفت: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال میلادی است و معمولا در روزهای پایانی سال میلادی نوسانات قیمت طلا در بازارهای جهانی رخ می دهد و همین نوسانات به بازار داخل هم منتقل می شود؛ طبیعی است که قیمتها در بازار داخل دچار نوسان شود منتها نوسانات به صورت التهابی و شوک نخواهد بود.

 وی در پایان در خصوص سرمایه گذاری روی طلا و سکه در شرایط کنونی تاکید کرد: از نظر اقتصادی سرمایه گذاری روی طلا و سکه در حال حاضر صرفه اقتصادی ندارد و بهتر است سرمایه گذاران به سمت بازارهایی مثل سهام، اوراق مشارکت و بانکها حرکت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی