اختلاف نظر کارشناسان اقتصادی در خصوص روند قیمت طلا در هفته جاری
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی نسبت به روند تحولات قیمت طلا در هفته پیش رو اختلاف نظر جدی دارند.

اختلاف نظر کارشناسان اقتصادی در خصوص روند قیمت طلا در هفته جاری

به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس؛ در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی 23 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 8 نفر به افزایش قیمت طلا رای داده اند.

بر اساس این گزارش نه نفر از کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در این نظرسنجی نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد. 6 کارشناس اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد کرد.

هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی نسبت به روند تحولات قیمت طلا اختلاف نظر داشتند. قیمت طلا طی هفته جاری با رشد 6 دلاری روبرو شده است.

کارشناسان اقتصادی که به کاهش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که شرایط روانی حاکم بر بازار نشان می دهد که روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده نزولی خواهد بود و در صورتی که فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی خود محرک پولی را متوقف کند قیمت طلا به کمتر از 1170 دلار نیز خواهد رسید.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که انتشار آمارهای اقتصادی اخیر در آمریکا فدرال رزرو را برای متوقف کردن بخشی از محرک پولی متقاعد نکرده است و فدرال رزرو محرک پولی را متوقف نکرده و این مساله موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی