قیمت طلا قادر به حفظ سطح کنونی نیست
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

یک تحلیلگر ارشد اقتصادی پیش بینی کرد، گرچه قیمت طلا در دو روز اخیر بار دیگر با افزایش نسبی روبرو شده و به بالاترین حد خود در 3 هفته اخیر رسیده ولی این مساله موقتی و زود گذر خواهد بود.

قیمت طلا قادر به حفظ سطح کنونی نیست

به نقل از بلومبرگ؛ قیمت طلا در دو روز اخیر تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و افزایش تقاضای چین با رشد نسبی روبرو شده و به مرز 1260 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار به پایین ترین حد خود از ابتدای نوامبر رسیده و این مساله موجب افزایش تقاضا برای خرید طلا شده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، ویکتور تیان پیریا کارشناس ارشد گروه بانکی استرالیا و نیوزلند در این باره تاکید کرد: قیمت جهانی طلا قادر به حفظ سطح کنونی نخواهد بود چرا که تقاضای آسیا به زودی کاهش خواهد یافت و با افت تقاضا قیمت طلا نیز بار دیگر با کاهش روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای 17 و 18 دسامبر و احتمال متوقف شدن محرک پولی 85 میلیارد دلاری روند نزولی قیمت طلا در هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

قیمت جهانی طلا که در 12 سال گذشته با رشد متوالی روبرو شده از ابتدای امسال تاکنون بیش از 25 درصد کاهش داشته است. بانک های مرکزی جهان در پی کاهش قیمت طلا بیش از 400 میلیارد دلار زیان دیده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی