مبادله طلای جهانی زیر 1250 دلار
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بیکاری این کشور هستند قیمت طلا در بازارهای بین المللی امروز دوشنبه کاهش یافت.

مبادله طلای جهانی زیر 1250 دلار

به نقل از رویترز؛ در صورت بهبود وضعیت اشتغال و بازار کار آمریکا طی ماه نوامبر احتمال متوقف شدن محرک پولی 85 میلیارد دلاری فدرال رزرو افزایش خواهد یافت و این مساله به ضرر قیمت جهانی طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش در روزهای آینده علاوه بر گزارش وضعیت بازار کار آمریکا، گزارش وزارت بازرگانی در خصوص رشد اقتصادی در سه ماه سوم 2013 میلادی و شاخص تولیدات صنعتی نیز منتشر خواهد شد. این آمارها تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا در سال 2013 قرار است روزهای 17 و 18 دسامبر برگزار شود و بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا به معنای متوقف شدن محرک پولی 85 میلیارد دلاری خواهد بود.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد کاهش به کمتر از 1247 دلار رسیده است. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت طلا در شرایط کنونی زیر 1250 دلار در هر اونس خواهد بود. برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که در صورت کاهش قیمت طلا به زیر 1240 دلار تقاضا به شدت افزایش خواهد یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی