رشد جزئی اونس طلا، پس از کاهش روز گذشته
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

قیمت طلا در بازارهای جهانی که در دو روز گذشته تحت تاثیر بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا با کاهش روبرو شده بود امروز پنج شنبه با افزایش نسبی مواجه شده است.

رشد جزئی اونس طلا، پس از کاهش روز گذشته

به نقل از رویترز؛ انتشار آمارهای مربوط به بهبود وضعیت بازار اشتغال آمریکا تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا در دو روز گذشته داشته است. سرمایه گذاران بین المللی همچنان نگران متوقف شدن محرک پولی 85 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا هستند.

بر اساس این گزارش تعداد بیکاران آمریکایی طی هفته گذشته با کاهش مواجه شده و این مساله می تواند احتمال توقف محرک پولی 85 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا را افزایش دهد.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به بیش از 1239 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته با افت 0.5 درصدی مواجه شده بود. قیمت طلا روز دوشنبه به کمتر از 1227 دلار رسید که این پایین ترین قیمت از اوایل جولای به شمار می رود.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز روز گذشته به کمتر از 843 تن رسید که این پایین ترین رقم از اوایل 2009 میلادی به شمار می رود.

افزایش واردات طلای چین از هنگ کنگ نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. واردات طلای چین از هنگ کنگ در ده ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی