بازار جهانی نگران آینده طلاست
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

با توجه به انتشار اطلاعات اخیر مثبت اقتصادی از آمریکا و ترس سرمایه گذاران از کاهش زودتر از موعد محرک پولی این کشور، بازار جهانی همچنان نگران آینده طلاست.

بازار جهانی نگران آینده طلاست

به نقل از شارپس پیکسلی، کارشناسان موسسه مالی UBS اخیرا پیش بینی خود نسبت به بهای جهانی طلا تا یک ماه آینده را کاهش دادند و به 1180 دلار در هر اونس رساندند.

بر اساس این گزارش ، بهای اونس طلا نسبت به انتشار اطلاعات اقتصادی از آمریکا واکنش نشان می دهد و بلافاصله پس از آن با نوسان روبرو می شود؛ آخرین خبرها حاکیست فدرال رزرو آمریکا اجرای محرک پولی را زودتر از موعد متوقف خواهد کرد.

بهای هر اونس طلا در معاملات آتی پس از کاهش 3.36درصدی در هفته گذشته، در هفته جاری با کاهش 3 دلاری به 1241 دلار رسید. 25 نوامبر قیمت هر اونس طلا در معاملات آتی به 1225 دلار کاهش یافت که این پایین ترین رقم طی چهار ماه اخیر به شمار می رود.

شاخص دلار آمریکا نیز پس از افت 0.17درصدی در هفته گذشته ، طی هفته جاری تا 0.12درصد کاهش داشته است.

شاخص S&P 500 در هفته جاری تا 0.1 درصد کاهش یافته این درحالیست که شاخص یورو استاکس 50 طی دو روز اخیر 0.22درصد افزایش یافته و شاخص مجوز ساختمان سازی آمریکا با رشد6.2 درصدی مواجه شده است.

علیرغم اینکه ارزش دلار آمریکا از اوایل ماه نوامبر کاهش یافته بهای طلا در بازارهای جهانی کاهش یافته است.

میزان تقاضای خرید فیزیکی طلا درکشورهای آسیا بویژه هند با کاهش شدیدی مواجه گردیده است. در سنگاپور و توکیو نیز میزان ججم معاملات طلا کاهش یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی