طلا به زودی به 1229دلار سقوط می کند
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

کارشناسان اقتصادی بانک بارکلیز پیش بینی کردند در صورت کاهش میزان خرید اوراق قرضه ماهانه بانک مرکزی آمریکا قیمت جهانی طلا روند نزولی را در پیش خواهد گرفت و در ماه دسامبر به 1229دلار سقوط خواهد کرد.

به نقل از امارات 24، قیمت جهانی طلا اخیرا هفته های خوبی را پشت سر گذاشته است بهای این فلز از 1278 دلار در6 آگوست به 1398دلار در 23 آگوست سال2013میلادی افزایش یافت که این فلز رشد 9درصدی را طی دو هفته به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش، اوایل ماه ژوئن قیمت جهانی طلا به کمتر از 1400دلار کاهش یافت اما پس از آن نتوانست از این سطح عبور کند و افزایش یابد.

اوایل صبح 28ژوئن سال 2013میلادی قیمت جهانی طلا به 1180 دلار که پایین ترین بهای سه سال اخیر بود کاهش یافت و از آن پس بهای این فلز زرد طی دو هفته اخیر 18درصد رشد کرده است.

یک کارشناس اقتصادی بانک امارات گفت: کاتالیزوری که موجب رشد 30 دلاری قیمت اونس جهانی طلا در روز جمعه از 1268به 1398دلار شد، انتشار اطلاعات ضعیف اقتصادی از بازار مسکن و رشد نرخ بیکاری آمریکا بود.

تحلیلگران اقتصادی هنوز هم در خصوص اینکه بانک مرکزی آمریکا میزان خرید اوراق قرضه ماهانه را تا 10 میلیون دلار کاهش می دهد یا نه اختلاف نظر دارند.

کارشناسان اقتصادی بانک بارکلیز اعلام کردند طبق نمودار تکنیکال قیمت طلا در سه ماهه سوم امسال اندکی افزایش خواهد یافت اما در سه ماهه چهارم تحت فشار قرار گرفته و میانگین بهای این فلز در این مدت به 1294دلار خواهد رسید.

به عقیده این کارشناسان در صورت کاهش میزان خرید اوراق قرضه ماهانه بانک مرکزی آمریکا قیمت جهانی طلا روند نزولی را در پیش خواهد گرفت و در ماه دسامبر به 1229دلار سقوط خواهد کرد.

چنانچه بانک مرکزی آمریکا کاهش میزان خرید اوراق قرضه ماهانه را به ماه دسامبر محول کند بهای جهانی طلا در ماه اکتبر به 1482دلار افزایش خواهد یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی