تحلیل مارکت واچ از علل افزایش مجدد قیمت جهانی طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

گرچه قیمت جهانی طلا همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد و از 1790 دلار در اکتبر 2012 به کمتر از 1250 دلار در شرایط کنونی رسیده ولی هنوز برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا بار دیگر به روند صعودی باز خواهد گشت.

تحلیل مارکت واچ از علل افزایش مجدد قیمت جهانی طلا

به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ ، کارشناسان اقتصادی معتقدند قیمت طلا اکنون با کمترین حد خود در بازارهای جهانی روبرو شده و الان بهترین فرصت برای خرید طلا به شمار می رود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که با بازگشت مجدد سرمایه گذاران بین المللی به بازار طلا قیمت این فلز گرانبها بار دیگر با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

بر اساس گزارش شورای جهانی طلا تقاضا برای شمش طلا، سکه و جواهرات در سه ماه سوم امسال رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. تقاضای چین و هند در این مدت بیش از 60 درصد کل تقاضای جهانی طلا را شامل شده است.

علاوه بر این بانک های مرکزی جهان نیز همچنان به خرید طلا ادامه می دهند. با آغاز تعطیلات کریسمس در آمریکا و سایر کشورهای غربی به نظر می رسد تقاضا برای خرید بار دیگر با رشد و رونق نسبی روبرو خواهد شد.

اظهارات جانت یلن رئیس احتمالی فدرال رزرو آمریکا در خصوص لزوم اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری در ماه های آینده نیز عامل مهم دیگری در افزایش احتمالی قیمت طلا در ماه های آینده به شمار می رود.

به نظر می رسد قیمت طلا تا اوایل سال 2014 میلادی بین 1200 تا 1400 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی