قیمت طلا تا سال 2015 میلادی به بیش از 2000 دلار خواهد رسید
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

برخی تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که کاهش شدید قیمت طلا در ماه های گذشته فشار زیادی را بر شرکت های معدنی جهان وارد کرده و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت این فلز گرانبها بار دیگر طی ما های آینده افزایش یابد.

قیمت طلا تا سال 2015 میلادی به بیش از 2000 دلار خواهد رسید

به نقل از پایگاه اینترنتی ادوایزرس قیمت هر اونس طلا طی سه ماه جاری بین 1270 تا 1420 دلار در نوسان بوده است. کوین مک لین کارشناس ارشد موسسه سرمایه گذاری سنتری در این باره تاکید کرد، قیمت جهانی طلا تا سال 2015 میلادی به بیش از 2000 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: تجزیه و تحلیل های تکنیکال نشان می دهد که سرمایه گذاران بین المللی بار دیگر به بازار طلا روی خواهند آورد و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش مجدد این فلز گرانبها خواهد داشت.

وی همچنین افزود: کاهش قیمت طلا در ماه های گذشته به نفع سرمایه گذاران چینی بوده و مردم چین بیش از 70 میلیارد دلار طلا در سال 2013 میلادی خریداری کرده اند. به نظر می رسد میزان تقاضای طلا در بازار چین امسال به بیش از 1600 تن خواهد رسید.

چین برای تبدیل یوان خود به ارز معتبر بین المللی و رقیب جدی دلار به خرید بیشتر طلا نیاز دارد و این مساله نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی این فلز گرانبها خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:شرکت های معدنی,اونس طلا,تکنیکال,چین,فلز گرانبها,
ارسال توسط پیمان معظمی