قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که اظهارات جانت یلن رئیس احتمالی فدرال رزرو آمریکا نقش مهمی در افزایش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد

به نقل از بلومبرگ، یلن نامزد پیشنهادی اوباما برای ریاست فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین اظهارات خود از اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری حمایت کرده است.

بر اساس این گزارش اظهارات یلن تاثیر زیادی بر افزایش مجدد تقاضای طلا در بازارهای جهانی و رشد قیمت این فلز گرانبها شده و به نظر می رسد این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

از 29 کارشناس ارشد اقتصادی که در نظرسنجی بلومبرگ شرکت کرده اند 18 نفر به افزایش قیمت جهانی طلا در روزهای آینده رای داده اند. 9 نفر نیز پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در هفته آتی با کاهش روبرو می شود و دو نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

قیمت جهانی طلا از دسامبر 2008 تا ژوئن 2011 میلادی 70 درصد رشد داشته ولی نگرانی ها نسبت به متوقف شدن اجرای محرک پولی فدرال رزرو موجب کاهش 25 درصدی قیمت طلا از ابتدای سال 2013 میلادی شده است.

دوره ریاست بن برنانکی در فدرال رزرو 31 ژانویه 2014 میلادی به پایان خواهد رسید و بعید به نظر می رسد که یلن برای احراز این پست با مشکل چندانی روبرو شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی