ترس بازار طلا از سیاست محرک پولی آمریکا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

به دنبال ادامه نگرانی های سرمایه گذاران بین المللی نسبت به نزدیک شدن زمان متوقف شدن بخشی از محرک پولی فدرال رزرو آمریکا قیمت جهانی طلا بار دیگر با کاهش روبرو شده است.

ترس بازار طلا از سیاست محرک پولی آمریکا

به گزارش رویترز، قیمت جهانی طلا در حالی همچنان زیر 1300 دلار در هر اونس مبادله می شود که برخی از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا به زودی بخشی از محرک پولی خود را متوقف خواهد کرد.

بر اساس این گزارش نشست آتی فدرال رزرو آمریکا قرار است 17 و 18 دسامبر برگزار شود. قیمت طلا امروز سه شنبه نیز برای چهارمین روز متوالی با کاهش روبرو شده تا در این مدت افت 3 درصدی را تجربه کرده باشد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد کاهش به 1278 دلار رسید که این پایین ترین قیمت در یک ماه اخیر به شمار می رود. قیمت طلا 17 اکتبر نیز به کمتر از 1276 دلار رسیده بود.
قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 25 درصد کاهش داشته که علت اصلی آن نگرانی های بین المللی نسبت به متوقف شدن محرک پولی آمریکا بوده است.
موسسه مالی ای ان زد نیز پیش بینی کرد، اگر قیمت طلا سطح قیمتی 1277 دلاری را بشکند احتمال افت قیمت آن به کمتر از 1250 دلار بسیار زیاد است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1392برچسب:نگرانی,متوقف شدن,قیمت جهانی طلا,احتمال افت,دلار,سه شنبه,
ارسال توسط پیمان معظمی