کاهش چشمگیر فروش سکه طلا در بازار آمریکا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

میزان فروش سکه طلا در بازار آمریکا در سه ماه سوم 2013 میلادی تحت تاثیر افزایش شاخص سهام وال استریت با کاهش چشمگیری روبرو شده است.

کاهش چشمگیر فروش سکه طلا در بازار آمریکا

به نقل از رویترز؛ گرچه میزان فروش سکه طلا در بازار آمریکا پس از افت شدید 200 دلاری قیمت جهانی طلا در اواسط ماه آوریل با رشد زیادی در سه ماه دوم امسال روبرو شد ولی بهبود عملکرد بازار سهام و افزایش شاخص بورس وال استریت سرمایه گذاران را به بازار سهام کشانده و موجب شده تا میزان فروش سکه طلا در آمریکا در سه ماه سوم امسال با کاهش شدیدی روبرو شود.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا از 1180 دلار در ماه ژوئن به مرز 1350 دلار رسیده است. قیمت طلا هنوز 30 درصد کمتر از رکورد 1920 دلاری در سپتامبر 2011 میلادی است.

بر این اساس میزان فروش سکه طلا در آمریکا طی سه ماه سوم امسال به کمتر از 113500 اونس رسیده که این پایین ترین رقم در 6 سال اخیر به شمار می رود. این رقم در سه ماه دوم امسال به بیش از 403 هزار اونس رسید که بالاتریم رکورد در 3 سال اخیر بود.

در مقابل عملکرد شاخص سهام بورس وال استریت در سه ماه سوم امسال چشمگیر بوده است. میزان فروش سکه طلا در بازار استرالیا نیز طی سه ماه سوم امسال بیش از 23 درصد کاهش داشته است.

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که در صورت افزایش قیمت طلا به بیش از 1500 دلار در هر اونس سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای خرید سکه طلا خواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 3 آبان 1392برچسب:سکه طلا,اونس طلا,میزان فروش,وال استریت,در صورت,
ارسال توسط پیمان معظمی