تحلیل پایگاه اینترنتی فارکس اسپیس از تحولات ارزش دلار و قیمت طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بازار ارز بر این باورند که ماه اکتبر روزهای بدی برای عملکرد ارزش دلار آمریکا بوده و این مساله تاثیر مثبتی بر قیمت جهانی طلا داشته است.

تحلیل پایگاه اینترنتی فارکس اسپیس از تحولات ارزش دلار و قیمت طلا

به نقل از پایگاه اینترنتی فارکس اسپیس ؛ انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در چین و منطقه یورو تاثیر زیادی بر کاهش ارزش دلار در ماه اکتبر داشته است. بر اساس این گزارش اسپانیا از رکود اقتصادی دو سال گذشته خارج شده و این مساله موجب افزایش ازرش یورو در برابر دلار شده است.

افزایش رشد اقتصادی چین در سه ماه سوم 2013 میلادی نیز تاثیر زیادی بر کاهش ارزش دلار آمریکا داشته است. انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا نیز موجب شده تا ارزش دلار بار دیگر با کاهش روبرو شده و این مساله تاثیر مثبتی بر قیمت طلا داشته باشد.

بر این اساس اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته تنها 148 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است و این مساله موجب شده تا گمانه زنی ها در خصوص ادامه اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری از سوی فدرال رزرو آمریکا افزایش یابد.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی رابطه سنتی بین ارزش دلار و قیمت جهانی طلا همچنان برقرار است و این مساله در روزهای گذشته به خوبی خود را نشان داده است.

به نظر می رسد کاهش ارزش دلار در روزهای اخیر بیشترین تاثیر مثبت را بر قیمت طلا داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:ماه اکتبر,آمارهای مثبت,ارزش دلار,
ارسال توسط پیمان معظمی