نوسان طلا در حوالی ۱۳۳۰ دلار
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

قیمت هر اونس طلا با امید به ادامه سیاست های فدرال رزرو و از طرفی به علت کاهش تقاضا از سوی چین همچنان در نزدیکی بالاترین قیمت این فلز گران بها در ۴ هفته اخیر در نوسان است و با کاهش 8.52 دلاری 1331.59 دلار معامله شد.

نوسان طلا در حوالی ۱۳۳۰ دلار

به نقل از رویترز ، هر اونس طلا امروز چهارشنبه در نزدیکی بالاترین قیمت این فلز گران بها در 4 هفته اخیر معامله شد.

 

به گزارش بلومبرگ ، هر اونس طلا با 8.52 دلار کاهش 1331.59 دلار معامله شد. این فلز گران بها با امید ادامه سیاست های فدرال رزرو و از طرفی به علت کاهش تقاضا از سوی چین در نوسان است.

 

پس از انتشار آمار ضعیف مشاغل آمریکا در بعدازظهر روز گذشته که امید برای ادامه سیاست های محرکی فدرال رزرو را تقویت کرد، این فلز گران بها افزایش یافت اما امروز دوباره شاهد کاهش بود.

 

آمار فرصت های شغلی در آمریکا در ماه سپتامبر کمتر از انتظار بود و نگرانی در مورد بهبود اقتصادی این کشور در میان جنگ بر سر بودجه را افزایش داد.

 

دیروز قیمت طلا به بالاترین میزان از 20 سپتامبر برابر با 1344.46 دلار در هر اونس رسید.

 

هلن لو تحلیلگر فلزهای گران بها و اوراق بهادار در هنگ کنگ گفت: قیمت طلا به علت آمار مشاغل ضعیف و تاخیر احتمالی برنامه تعدیل سیاست های محرکی تا سال آینده در این سطح خواهد ماند.

 

وی افزود: دلیل این تاخیر این است که فدرال رزرو به اطلاعات مشاغل قابل اعتماد و قوی برای تصمیم خود احتیاج دارد و این اطلاعات به علت تعطیلی دولت در ماه اکتبر موقتا درست منتشر نشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی