سرمایه گذاران بین المللی باید برای بحران مالی بعدی آمریکا آماده باشند
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

در حالی که سیاستمداران آمریکایی برای بازگشایی دولت و افزایش سقف بدهی ها به توافق رسیده اند ولی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که سرمایه گذاران بین المللی باید برای بحران مالی دیگری در آمریکا آماده باشند.

سرمایه گذاران بین المللی باید برای بحران مالی بعدی آمریکا آماده باشند

به نقل از پایگاه اینترنتی ماینینگ؛ کارشناسان اقتصادی معتقدند توافق اخیر کنگره و دولت آمریکا بر سر بودجه و بدهی ها یک توافق صوری و کاملا موقت است و دولت آمریکا اوایل سال 2014 میلادی بار دیگر با بحران مالی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران مالی از سرمایه گذاران بین المللی خواسته اند تا خود را برای مقابله با تبعات منفی بحران بودجه و بدهی های آمریکا در روزهای نخست سال 2014 اماده کنند.

در حالی که میزان بدهی های آمریکا برای نخستین بار در تاریخ این کشور از مرز 17 هزار میلیارد دلار گذشته است به نظر می رسد ادامه روند صعودی بدهی ها تاثیر منفی بیشتری بر ارزش دلار خواهد داشت.

بر اساس این گزارش افزایش بدهی های آمریکا و کاهش احتمالی ارزش دلار در شرایطی است که چین دومین اقتصاد بزرگ جهان تلاش زیادی را آغاز کرده تا یوان را به یک ارز معتبر بین المللی تبدیل کرده و جایگاه دلار را به خطر بیندازد.

چین هم اکنون بزرگترین خریدار بدهی های آمریکا است و 1700 میلیارد دلار از بدهی های واشنگتن را خریداری کرده است. کارشناسان اقتصادی همواره نسبت به خطر کسری بودجه و بدهی های آمریکا و تاثیر منفی آن بر اقتصاد جهانی هشدار داده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی