بازارهای طلا در انتظار شفافیت بیشتر از سوی فدرال رزرو
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

در روز جمعه در حالی که بهای طلا در اوایل هفته تا نزدیکی بالاترین رقم در 2 ماه گذشته رسیده بود در حوالی همین رقم باقی مانده است چرا که سرمایه گذاران به دنبال شفافیت بیشتر درباره سیاست های بانکی فدرال رزرو نشسته اند.

داده های مناسب مشاغل و کارخانه ای امریکا در این هفته نیز بر انتظارات بازارهای مالی برای کاهش سیاست های مالی فدرال رزرو دامن زده است. اما سرمایه گذاران تصویری روشن تر را از زمانبندی برای کاهش سیاست های مالی آمریکا دنبال می کنند.

 

بهای طلا در رقم 1375 دلار و 1 سنت در هر اونس بدون تغییر باقی مانده است و آماده می شود تا هفته را با تغییرات اندک نزولی به پایان برساند در حالی که هفته قبل 5 درصد سود کسب کرده بود. مت ترنر از تحلیلگران در موسسه مکواری می گوید اگر فدرال رزرو در ماه سپتامبر کوچک سازی را آغاز کند شاهد یک دوگانه در مسیر طلا خواهیم بود و این اتفاق می تواند تاثیرات جدی بر روی بهای طلا داشته باشد . رویداد تاثیرگذار مهم دیگر در ماه سپتامبر اعلام داده های مربوط به استخدامیان بخش غیر کشاورزی آمریکا خواهد بود.

 

بازارهای مالی اروپایی روز جمعه و تا اواسط صبح اروپا با ثبات بوده اند آن هم پس از اینکه بازارهای آسیایی در پایان هفته روند رو به رشدی را نشان داده بودند. دلار نیز در برابری با سبد ارزهای رقیب بدون تغییر باقی مانده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:طلا,امریکا,فدرال رزرو,نقره,اونس, فلزات گرانبها,
ارسال توسط پیمان معظمی