چشم انداز بهای طلا از نگاه کارشناسان کامرزبانک
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تحلیلگران اقتصادی کامرزبانک با اشاره به چشم انداز ضعیف بهای جهانی طلا اعلام کردند این فلز در روزهای آتی زیر سطح 1375دلار داد و ستد خواهد شد.

چشم انداز بهای طلا از نگاه کارشناسان کامرزبانک

به نقل از بلومبرگ، تحلیلگران اقتصادی کامرز بانک اعلام کردند در حال حاضر اونس طلا پایین ترین سطح ماه آگوست یعنی 1272 دلار را هدف قرار داده و سقوط به این دامنه به معنای کاهش به سمت1200دلار می باشد که این احتمال وجود دارد.

هر اونس طلا برای تحویل فوری امروز در بازار لندن در محدوده 1314دلار داد و ستد شده که به طور کلی این فلز در سال جاری میلادی تا 22 درصد کاهش یافته است.

"آکسل رادولف" تحلیلگر اقتصادی کامرزبانک در لندن گفت: ما معتقدیم سیر نزولی قیمت جهانی طلا در میان مدت ثابت باقی خواهد ماند و تا زمانی که این فلز در نمودار روزانه بالای سطح 19 سپتامبر یعنی 1375 دلار بسته نشود سیر آتی این فلز نزولی خواهد بود.

به عقیده این تحلیلگر اقتصادی کاهش قیمت طلا به زیر 1272 دلار آغاز سیر کاهشی میان مدت را رقم خواهد زد.

" کارن جونز" تحلیلگر اقتصادی بازار طلا در لندن اعلام کرد بهای جهانی طلا در دوم اکتبر به 1277دلار سقوط کرد و کارشناسان اقتصادی کامرز بانک چشم انداز کاهشی این فلز را ثابت حفظ کردند.

از آنجایی که سرمایه گذاران در پی گمانه زنیها به کاهش محرک پولی آمریکا اعتماد خود را به بازار طلا از دست دادند بهای طلا در سال جاری میلادی با کاهش روبرو شده است.

تحلیلگران اقتصادی فارکس کرانچ نیز پیش بینی کرده اند چنانچه طلا از سطح مقاومتی 1399دلار عبور کند مسیر برای رسیدن بهای این فلز به 1433دلار فراهم می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی