پیش بینی کارشناسان بلومبرگ از بهای طلا در هفته پیش رو
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

موضوع خطر ورشکستگی دولت آمریکا و ادامه اجرای طرح محرک پولی موجب شد تا اکثر تحلیلگران اقتصادی بلومبرگ برای دومین هفته متوالی به افزایش قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دهند.

پیش بینی کارشناسان بلومبرگ از بهای طلا در هفته پیش رو

در نظرسنجی این هفته از 27 کارشناس اقتصادی بلومبرگ، 17 نفر پیش‌بینی کردند قیمت طلا این هفته افزایش خواهد یافت، 7 نفر نظری مخالف گروه اول داشتند و3 نفر معتقد بودند این هفته قیمت‌ها تغییر زیادی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت جهانی طلا پس از آنکه در ماه آوریل سقوط کرد از ماه جولای تاکنون 8.5درصد افزایش یافته و بیشترین رشد سه ماهه خود را در سال جاری میلادی به ثبت رسانده است .

بر این اساس، هفته گذشته فدرال رزرو آمریکا به طور غیر منتظره ای کاهش خرید اوراق قرضه ماهیانه را به تاخیر انداخت و اعلام کرد سیاستهای انقباضی پولی خطراتی را برای اقتصاد کشور به دنبال دارد.

کارشناسان اقتصادی با توجه به عدم کاهش محرک پولی آمریکا و خطرات ناشی از سقف بدهی این کشور پیش بینی کردند میزان خرید طلا در هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد.

بهای اونس جهانی طلا در بازار لندن از آغاز سال 2013میلادی تاکنون 20درصد کاهش یافت و روز جمعه در سطح 1339دلار به معاملات هفته پایان داد.

سطح کنونی قیمت طلا 30درصد کمتر از بهای 1921 دلار در سپتامبر سال2011 می باشد.

رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس 20 سپتامبر سال جاری میلادی اعلام کرد احتمالا بانک مرکزی آمریکا میزان خرید اوراق قرضه ماهیانه را تا حدی در ماه آینده کاهش خواهد داد.

24 نفر از 41نفر نظرسنجی شده توسط بلومبرگ نیز اعلام کردند بانک مرکزی آمریکا محرک پولی را در ماه دسامبر کاهش خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:ورشکستگی,محرک پولی,بلومبرگ,سقوط,اوراق قرضه,
ارسال توسط پیمان معظمی