قیمت طلا سال آینده به کمتر از 1294 دلار خواهد رسید
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

بانک آمریکایی مریل لینچ در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد، میانگین قیمت جهانی هر اونس طلا سال آینده به کمتر از 1294 دلار خواهد رسید.

قیمت طلا سال آینده به کمتر از 1294 دلار خواهد رسید

به نقل از مارکت واچ، بانک مریل لینچ اعلام کرد، قیمت جهانی طلا سال آینده با 17.2 درصد کاهش به کمتر از 1294 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش بانک مریل لینچ آمریکا افزود، بحران سقف بدهی های آمریکا می تواند در کوتاه مدت بیشترین تاثیر را بر قیمت طلا داشته باشد. متوقف شدن سیاست های محرک پولی فدرال رزرو نیز می تواند تاثیر زیادی بر تحولات قیمت طلا در سال 2014 میلادی داشته باشد.

کارشناسان اقتصادی بانک مریل لینچ همچنین پیش بینی کردند، روند قیمت طلا در بلند مدت با توجه به بهبود وضعیت اقتصادی جهان نزولی خواهد بود و قیمت طلا طی ماه های آینده با کاهش روبرو خواهد شد.

بر این اساس میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2015 میلادی نیز با 17.8 درصد کاهش به کمتر از 1356 دلار خواهد رسید. در خصوص نقره نیز موسسه مالی مریل لینچ پیش بینی کرد، قیمت هر اونس نقره امسال به کمتر از 24.31 دلار خواهد رسید و این رقم سال آینده با 4.5 درصد کاهش نسبت به پیش بینی قبلی به 26.38 دلار خواهد رسید.

در سال 2015 میلادی نیز قیمت هر اونس نقره به بیش از 31.35 دلار خواهد رسید. پیش از این موسسه مالی سیتی گروپ نیز پیش بینی کرده بود که قیمت هر اونس طلا در سال 2014 میلادی به کمتر از 1250 دلار خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:بانک آمریکایی,میانگین قیمت,اونس,سیتی گروپ,
ارسال توسط پیمان معظمی