افزایش قیمت هفتگی طلا در بازار بین المللی
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

پس از آنکه چارلز ایوانز رییس بانک مرکزی ایالت شیکاگو آمریکا گفت: نشانه های بیشتری از بهبود اقتصادی لازم است تا میزان خرید اوراق قرضه کاهش یابد، قیمت طلا روز گذشته(جمعه) به بالاترین سطح خود در یک هفته اخیر رسید و برای دومین هفته متوالی، قیمت آن افزایش یافت.

افزایش قیمت هفتگی طلا در بازار بین المللی

به گزارش بلومبرگ، پیتر هاگ مدیر تجارت جهانی شرکت کیتکو متالز در مونترال در گزارشی به پایگاه خبری یاد شده گفت: اظهارات ایوانز بازار را حرکت می دهد.وی افزود: بازار همچنان روی مشکل سقف بدهی آمریکا متمرکز است.

 قیمت طلا برای تحویل در ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) در ساعت ۱۳:۴۱ دیروز (جمعه) به وقت محلی در بازار کامکس نیویورک 1.1 درصد افزایش یافت و به یک هزار و ۳۳۹ دلار و ۲۰ سنت در هر اونس رسید که بالاترین قیمت پایان روز در قراردادهای های اکتیو از ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) تا کنون است.

 قیمت هفتگی طلا برای دومین هفته متوالی افزایش یافت.قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک از ابتدای سال میلادی جاری (۱۲ دی ۹۱) تا کنون ۲۰ درصد کاهش داشته است.

مجلس سنای آمریکا برای تامین مالی دولت تا پایان ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) لایحه ای به تصویب رساند که بر کاخ سفید فشار می آورد از تعطیلی دولت فدرال از اول اکتبر اجتناب ورزد.پیش از آنکه کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۱ برنامه ای برای جلوگیری از ورشکستگی مالی تصویب کند، سنای آمریکا در مورد افزایش سقف بدهی این کشور دچار بن بست شده بود.

 قیمت طلا در ششم سپتامبر ۲۰۱۱ رکورد زد و هر اونس طلا یک هزار و ۹۲۳ دلار و ۷۰ سنت در هر اونس خرید و فروش شد.قیمت نقره برای تحویل در ماه دسامبر دیروز با سه دهم درصد افزایش به831.21 دلار در هر اونس رسید.

دیروز همچنین در بازار تجاری نیویورک قیمت پلاتین برای تحویل در ماه ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) سه دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و ۴۱۹ دلار و ۲۰ سنت در هر اونس رسید.

به گزارش طلا نیوز به نقل ازایرنا، قیمت پالادیوم برای تحویل در ماه دسامبر نیز در بازار یاد شده دیروز با 2.1 درصد افزایش به ۷۳۱ دلار و ۸۰سنت در هر اونس رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی