جدیدترین نظرسنجی کیتکو از روند بهای طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا درطول هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد.

جدیدترین نظرسنجی کیتکو از روند بهای طلا

به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس، در نظرسنجی تازه خبرگزاری کیتکو نیوز 19 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 11 نفر به افزایش قیمت طلا طی هفته پیش رو رای داده اند.

بر اساس این گزارش 4 کارشناس اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا طی روزهای آینده تزول حواهد کرد و 4 کارشناس اقتصادی نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی کیتکو نیوز به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. نگرانی های بین المللی در خصوص وضعیت محرک پولی فدرال رزرو آمریکا همچنان ادامه دارد و این جریان چشم انداز بازار جهانی طلا را مبهم کرده است.

پیش بینی می شود عملکرد نه چندان رو به جلو اقتصاد آمریکا در بخش اشتغال موجب افزایش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد. ادامه نگرانی ها در خصوص حداکثر سقف بدهی های دولت آمریکا نیز می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود.

سقف بدهی های آمریکا هم اکنون 16.7 تریلیون دلار است و اگر کنگره با افزایش آن موافقت نکند، دولت آمریکا تا 18 اکتبر اعلام ورشکستگی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی