محرک پولی آمریکا کاهش نیافت
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

رئیس فدرال رزرو آمریکا تاکید کرد، ادامه مشکلات و چالش های اقتصادی آمریکا یکی از مهمترین دلایل فدرال رزرو برای ادامه اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری بوده است.

محرک پولی آمریکا کاهش نیافت

به نقل از رویترز؛ بن برنانکه رئیس فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه مقامات بانک مرکزی آمریکا تصریح کرد: علی رغم بهبود نسبی برخی شاخص های اقتصادی ، فدرال رزرو تصمیم گرفته است تا برای مقابله با چالش ها و مشکلات اقتصادی موجود به اجرای برنامه های محرک پولی ادامه دهد.

بر اساس این گزارش تصمیم روز گذشته فدرال رزرو آمریکا موجب شگفتی و تعجب سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی شده و این تصمیم قیمت جهانی کالاهای مختلف به خصوص طلا را به شدت افزایش داده است.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند که فدرال رزرو در این نشست بخشی از محرک پولی خود را کاهش خواهد داد.

برنانکه در ادامه ضمن هشدار نسبت به سقف بدهی های دولت آمریکا خواستار همکاری مقام های کنگره و دولت برای افزایش سقف بدهی ها و تامین هزینه های جاری دولت آمریکا شد.

نشست آتی فدرال رزرو قرار است 29 و 30 اکتبر برگزار شود و هنوز برخی از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که برنامه محرک پولی تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

اختلاف جمهوری خواهان کنگره و دولت آمریکا بر سر سقف بدهی 16.7 تریلیون دلاری می تواند موجب ورشکستگی دولت آمریکا در اوایل نوامبر یا اواخر اکتبر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:مقامات,شگفتی و تعجب,سقف بدهی,جمهوری,دولت,
ارسال توسط پیمان معظمی