هزینه افزایش دستمزد برای صنعت طلای آفریقای جنوبی
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

اتاق معادن آفریقای جنوبی برآورد کرد که توافق اخیر تولیدکنندگان طلا برای افزایش دستمزد، 1.5 میلیارد راند (150 میلیون دلار) هزینه اضافی برای این شرکت‌ها در 12 ماه آینده به دنبال خواهد داشت.

هزینه افزایش دستمزد برای صنعت طلای آفریقای جنوبی
شرکت‌های تولیدکننده طلا و اتحادیه‌ها هفته گذشته در مورد افزایش حداکثر هشت درصدی دستمزد موافقت کردند که به اعتصاب سه روزه معدنچیان طلا پایان داد.

 البته اتحادیه AMCU که نماینده 20 درصد از معدنچیان طلا است، هنوز این توافق را امضا نکرده و اعلام کرده که اعضایش خواستار اعتصاب هستند اما رئیس مذاکره کنندگان اتاق معادن اعلام کرده از آنجا که بیشتر کارکنان این توافق را امضا کرده‌اند، شرکت‌ها می‌توانند آن را به صورت یکجانبه برای همه کارکنان‌شان به اجرا دربیاورند.

 بر اساس گزارش رویترز، صنعت طلای آفریقای جنوبی سال گذشته با اعتصاب‌های خشونت آمیز در معادن پلاتین و طلا غافلگیر شد که 500 میلیون دلار ضرر در تولید را به همراه داشت و موجب کاهش رشد اقتصادی و تنزل رتبه اعتبار مالی کشور شد. اما هیچ کدام از اعتصاب‌های امسال همانند ناآرامی‌های کارگری سال گذشته به خشونت کشیده نشدند. در اعتصاب‌های خشونت آمیز معدنچیان در سال گذشته 34 نفر از جمله یک پلیس کشته شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی