پیش بینی کیتکو از قیمت طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

پیش بینی کیتکو از قیمت طلا در هفته آینده منتشر شد بر این اساس اکثریت قابل توجهی از شرکت‌کنندگان در آمارگیری هفتگی کیتکو رأی به افزایش قیمت طلا در هفته آینده دادند.

با توجه احتمال بالقوه حمله ارتش آمریکا به سوریه و عدم احتمال کاهش برنامه خرید اوراق قرضه فدرال رزرو، اکثر قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در آمارگیری هفتگی کیتکو اعتقاد به افزایش قیمت‌ها در هفته آینده دارند.در این آمارگیری 20 نفر شرکت‌ کرده‌اند. این افراد شامل معامله‌گران شمش طلا، تحلیل‌گران بانک‌های سرمایه‌گذاری، معامله‌گران بازارهای آتی، مدیران پولی و تحلیل‌گران فنی بازارها هستند.

 از این میان، 13 نفر افزایش قیمت‌ها را پیش‌بینی کردند، 6 نفر اعتقاد به کاهش قیمت‌ها در هفته آینده دارند در حالی که تنها یک نفر رای به ثبات یا افزایش اندک قیمت‌ها در هفته آینده داده است.
 در هفته گذشته، در حدود نیمی از شرکت‌کنندگان در این آمارگیری، اعتقاد به افزایش قیمت‌ها داشتند. در هفته گذشته قیمت طلا با 9 دلار افزایش روبرو شد. از 23 آگوست تا کنون، پیش‌بینی تحلیل‌گران از مسیر آینده طلا در سه هفته از پنج هفته، صحیح بوده است.
اکثر شرکت‌کنندگان در این آمارگیری اعتقاد دارند که به دلیل پایین‌تر بودن سطح گزارش اشتغال آمریکا نسبت به انتظارات و پیش‌بینی‌ها، قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت.
برخی نیز اعتقاد دارند که نگرانی‌ها در مورد تنش‌های سوریه باعث افزایش قیمت‌های طلا خواهد شد. آن‌ها معتقد هستند که حداقل داغ‌تر شدن مباحث در مورد سوریه مانع از افت قیمت‌ها خواهد شد.
 کوین گردی (Kevin Grady)، مالک یک شرکت سرمایه‌گذاری، اعتقاد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده دارد. وی معتقد است که " آمار نا امید کننده سطح اشتغال همراه با کاهش نرخ بیکاری در ماه جولای در بررسی مجدد و تصحیح آمارها، از عوامل افزایشی در بازار طلا هستند. با در نظر گرفتن وضعیت سوریه، جهش قیمت‌ها در روز جمعه حتی با تاخیر همراه بوده است. من ترجیح می‌دهم که با وجود تخلیه کردن سفارت خانه‌ها، به پوزیشن فروش بازنگردم."
طرفداران کاهش قیمت طلا می‌گویند که با توجه به اینکه طلا در روز جمعه نتوانست به سطح قیمتی 1400 دلار در هر اونس برسد، قیمت‌ها در هفته آینده نزولی خواهند بود. آدام کلاپفینستین، استراتژیست بازارها در یک موسسه مالی، می‌گوید که "علی‌رغم احتمال افزایش قیمت‌ها در هفته آینده، بسیار بعید است که این روند دوام داشته باشد زیرا معامله‌گران از این فضای افزایشی به عنوان فرصتی برای فروش استفاده می‌کنند. به اعتقاد من در انتهای هفته آینده، قیمت‌ها تقریباً کمتر از سطوح فعلی آن‌ها خواهد بود."

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392برچسب:کیتکو,طلا,ارتش,اوراق قرضه,بانک‌,دلار,اشتغال,فروش,موسسه,
ارسال توسط پیمان معظمی