کیتکو نیوز خبر داد: احتمال انفجار قیمت جهانی طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا کانون توجه سرمایه گذاران

کیتکو نیوز در تازه ترین تحلیل خود از وضعیت بازار طلا نوشت: اگر فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی خود تصمیمی در خصوص متوقف شدن برنامه محرک پولی نگیرد، قیمت جهانی طلا با انفجار شدیدی روبرو خواهد شد

به گزارش فوربس، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست آتی فدرال رزرو آمریکا در روزهای 17 و 18 سپتامبر هستند، تحلیلگران کیتکو نیوز اعلام کردند، اگر فدرال رزرو آمریکا رای به ادامه اجرای برنامه محرک پولی 85 میلیارد دلاری طی ماه های آینده بدهند، ارزش دلار به شدت کاهش خواهد یافت و این مساله رشد فزاینده قیمت جهانی طلا را در پی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش بحران بدهی و کسری بودجه آمریکا نیز فشار زیادی را بر ارزش دلار و وضعیت اقتصادی این کشور وارد خواهد کرد و این مساله رشد بیشتر قیمت طلا را در پی خواهد داشت.
قیمت جهانی طلا پس از رشد متوالی در 12 سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون 18 درصد کاهش داشته و به نظر می رسد قیمت طلا برای نخستین بار از سال 2000 میلادی با کاهش روبرو خواهد شد.
برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که تصمیم فدرال رزرو برای ادامه اجرای برنامه محرک پولی می تواند قیمت هر اونس طلا را در کوتاه مدت به بیش از 1490 دلار افزایش دهد.
کارشناسان و تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای آینده بیشترین تاثیر را بر تحولات قیمت جهانی کالاهای مختلف به خصوص قیمت طلا خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی