روند صعودی قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

کارشناس ارشد موسسه مالی جی پی مورگان آمریکا پیش بینی کرد، روند صعودی قیمت طلا که در هفته های اخیر آغاز شده در هفته های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

به نقل از سی ان بی سی؛ "جان بریجس" کارشناس ارشد موسسه جی پی مورگان تاکید کرد، قیمت جهانی طلا نسبت به ماه ژوئن بیش از 6 درصد رشد داشته ولی این پایان داستان نخواهد بود و نگرانی نسبت به وضعیت اقتصادی جهان موجب افزایش بیشتر قیمت طلا خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد، تحلیل های تکنیکال نشان می دهد که طلا هنوز بهترین کالا برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر نگرانی های اقتصادی خواهد بود. رشد فزاینده تقاضای طلا در بازارهای هند و چین نیز عامل مهمی برای افزایش قیمت این فلز گرانبها خواهد بود

 

تقاضای طلای چین در سه ماه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 87 درصد رشد داشته است. این رقم در بازار هند نیز بیش از 54 درصد رشد داشته است.

 

وی افزود: نگرانی از کاهش ارزش دلار و سایر ارزهای معتبر بین المللی نیز تاثیر زیادی بر افزایش تقاضا برای طلا خواهد داشت. طلا یک سرمایه گذاری نیست بلکه ابزاری برای حمایت از ارزش سرمایه و دارایی است. طلا می تواند ارزش دارایی و سرمایه را در بلندمدت حفظ کند.



نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت23:34---30 مرداد 1392
خیلی آموزنده بود. مرسی
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم.سعی ام بر این تا مستمر آپ کنم.بسیار خوشحال میشم بازم به ما سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی