قیمت جهانی طلا به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسید
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

به دنبال انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص وضعیت بازار اشتغال آمریکا در ماه دسامبر قیمت جهانی طلا در آخرین ساعات مبادلات روز جمعه با رشد چشمگیری روبرو شد.

بازار اشتغال آمریکا.مارکت واچ.وزارت کار.اشتغال.اونس طلا.خروج بیکاران.دسامبر

به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، انتشار گزارش ناامید کننده وزارت کار آمریکا در خصوص عملکرد بازار اشتغال این کشور طی ماه دسامبر موجب شد تا تقاضا برای خرید طلا با رشد چشمگیری روبرو شده و قیمت طلا به بالاترین حد خود در 4 هفته اخیر برسد.

بر اساس این گزارش انتشار گزارش ناامیدکننده در خصوص وضعیت بازار اشتغال آمریکا نگرانی ها نسبت به کاهش محرک پولی از سوی فدرال رزرو را کاهش داده است. فدرال رزرو آمریکا در آخرین نشست خود در سال 2013 میلادی تصمیم گرفت تا محرک پولی 85 میلیارد دلاری را به 75 میلیارد دلار کاهش دهد.

قیمت هر اونس طلا روز جمعه با 1.33 درصد افزایش معادل 17.50 دلار به بیش از 1246 دلار رسیده است که این بالاترین رکورد از 11 دسامبر به شمار می رود. قیمت هر اونس نقره نیز با 2.37 درصد افزایش به بیش از 20.22 دلار رسیده است.

وزارت کار آمریکا اعلام کرد اقتصاد این کشور طی ماه دسامبر تنها 74 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این رقم نسبت به پیش بینی های قبلی کارشناسان به شدت پایین بوده و از اوایل سال 2011 میلادی بی سابقه بوده است.

گرچه نرخ بیکاری آمریکا در دسامبر به کمتر از 6.7 درصد کاهش یافته ولی این مساله نشانگر خروج بیکاران از بازار کار و اشتغال این کشور بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی