تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت از روند تحولات قیمت طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که انتشار آمارهای مربوط به وضعیت تولیدات صنعتی چین و اروپا و آمارهای اقتصادی بیشتر آمریکا تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت از روند تحولات قیمت طلا

به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، شاخص خرید مدیران در اقتصادهای چین و اروپا امروز دوشنبه منتشر خواهد شد و دولت آمریکا نیز آمارهای اقتصادی بیشتری را منتشر خواهد کرد و این مساله تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اف ایکس استریت بر این باورند که قیمت طلا در صورت ادامه روند نزولی ممکن است به کمتر از 1065 دلار کاهش یابد. اگر قیمت طلا بتواند سطح مقاومتی 1210 دلاری را بشکند قیمت این فلز زرد به زودی به کمتر از 1179 دلار و سپس به 1172 دلار در هر اونس خواهد رسید.

از سوی دیگر سطح مقاومتی قیمت طلا 1268 دلار در هر اونس است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا می تواند به بیش از 1293 دلار افزایش یابد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2013 میلادی گمانه زنی ها و پیش بینی های کارشناسان و موسسات مالی بزرگ بین المللی نسبت به قیمت طلا همچنان ادامه دارد.

اکثر کارشناسان اقتصادی و موسسات مالی بین المللی پیش بینی خود نسبت به قیمت جهانی طلا را در سال 2014 میلادی کاهش داده اند.

تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ نیز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که میانگین قیمت هر اونس طلا طی سال آینده به 1216 دلار خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی