تحلیل تکنیکال روند آتی قیمت جهانی طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت طلا و نقره حتی در صورت کاهش ارزش دلار نیز تمایلی برای افزایش و صعود در شرایط کنونی نخواهد داشت.

تحلیل تکنیکال روند آتی قیمت جهانی طلا

به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده و به نظر می رسد کاهش موقت شاخص ارزش دلار در برابر یورو و ین ژاپن نیز تاثیر چندانی بر افزایش قیمت این فلز زرد نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش فعالان بازار طلا اکنون منتظر اعلام سیاست های پولی جدید فدرال رزرو آمریکا در نشست روزهای 17 و 18 دسامبر هستند و برای خرید یا فروش دست نگه داشته اند.

این تحلیل تکنیکال نشان می دهد که کف قیمت طلا در بدترین حالت 1065 دلار در هر اونس خواهد بود و در صورت کاهش قیمت طلا به این سطح بهترین فرصت برای خرید است. سطح مقاومتی بعدی برای قیمت طلا 1179 دلار است و در صورت کاهش قیمت طلا به این رقم احتمال افت بیشتر آن به 1172 دلار نیز وجود دارد.

قیمت طلا از سوی دیگر در برابر سطح 1251 دلاری نیز مقاومت می کند و در صورت شکسته شدن این سطح احتمال افزایش قیمت طلا به 1260 دلار وجود خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی