رشد بهای نفت با توجه به داده های بهتر از انتظارات شاخص مدیران خرید چین
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

در روز دوشنبه و در بازارهای جهانی بهای نفت خام با توجه به انتشار داده های مربوط به شاخص مدیران خرید چین به عنوان دومین مصرف کننده عمده نفت در جهان با رشد هایی روبرو بوده است.

رشد بهای نفت با توجه به داده های بهتر از انتظارات شاخص مدیران خرید چین

بر همین اساس و در بازارهای نفتی نیویورک بهای نفت خام سبک امریکا برای تحویل در ماه ژانویه به ۹۳ دلار و ۱۳ سنت در هر بشکه رسید که ۰٫۴۵ درصد رشد نشان می دهد.

سطح حمایتی کوتاه مدت برای بهای نفت خام به رقم ۹۱ دلار و ۷۷ سنت و سطح مقاومتی به ۹۳ دلار و ۹۰ سنت در هر بشکه می رسد.

موسسه مالی HSBC اعلام کرد شاخص مدیران خرید بخش کارخانه ای چین در ماه نوامبر با رشد از خوانش قبلی بر روی ۵۰٫۴ به ۵۰٫۸ رسید در حالی که رقم ۵۰٫۵ انتظار می رفته است.

این روند اندکی پس از آن صورت گرفت که در روز شنبه دولت این کشور در داده های رسمی خود شاخص مدیران خرید بخش کارخانه ای را در ماه نوامبر بر روی ۵۱٫۴ که در ۱۸ ماه اخیر بالاترین رقم است اعلام کرد.

با این همه با توجه به نگرانی ها از افزایش ذخائر نفتی آمریکا و رشد میزان تولیدات نفتی این کشور منافع نفت محدود شده است.

از طرف دیگر در هفته جاری داده های اقتصادی مهمی در آمریکا منتشر می گردد که می تواند تاثیراتی شگرف بر تصمیمات فدرال رزرو در نشست روز های ۱۷ و۱۸ دسامبر درباره سیاست های مالی اش بگذارد.

 در روز جاری شاخص مدیران خرید آمریکا و در روز پنجشنبه میزان تولیدات ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه سوم و در نهایت در روز جمعه نیز شمار استخدامیان بخش غیر کشاورزی در آمریکا به عنوان مهمترین داده اقتصادی ماه انتشار خواهد یافت.

در ادامه هفته جاری نشست سران اوپک در وین اتریش برگزار ی گردد که نگاه ها را به خود جلب کرده است انتظار می رود سران اوپک سقف تولید را بر روی روزانه ۳۰ میلیون بشکه باقی بگذارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی