پیش بینی رئیس جدید شورای جهانی طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

راندال اولیفانت رئیس جدید شورای جهانی طلا در مصاحبه اختصاصی با کیتکو نیوز گفت: روند جدید تقاضای طلا در بازارهای بین المللی که از ماه آوریل آغاز شده طی دهه های آینده نیز ادامه خواهد یافت ورود مشتریان واقعی به بازار جهانی طلا کمک زیادی به تقویت ساختارهای این بازار خواهد کرد و شورای جهانی طلا امیدوار است تا روند صعودی تقاضای طلا طی دهه های آینده نیز ادامه یابد.

پیش بینی رئیس جدید شورای جهانی طلا

راندال اولیفانت رئیس جدید شورای جهانی طلا در مصاحبه اختصاصی با کیتکو نیوز تصریح کرد، ورود مشتریان واقعی به بازار جهانی طلا کمک زیادی به تقویت ساختارهای این بازار خواهد کرد و شورای جهانی طلا امیدوار است تا روند صعودی تقاضای طلا طی دهه های آینده نیز ادامه یابد.

بر اساس این گزارش وی افزود، روند جدید تقاضای طلا در بازارهای جهانی تقریبا بی سابقه است و من امیدوارم این روند طی سال های آینده نیز ادامه یابد. حضور بیشتر سرمایه گذاران و مشتریان واقعی در بازار طلا موجب تشویق ما خواهد شد و تاثیر مثبتی بر ساختارهای بازار طلا خواهد داشت.
 
رئیس شورای جهانی طلا گفت: افزایش تعداد خانوارهای متوسط در کشورهای آسیایی مثل چین و هند که نیمی از تقاضای جهانی طلا را تشکیل می دهند موجب افزایش تقاضا برای این فلز گرانبها خواهد شد.
وی در ادامه ضمن اشاره به عملکرد بانک های مرکزی جهان در زمینه خرید طلا افزود: بانک های مرکزی جهان سال گذشته بیشترین میزان طلا در تاریخ خود را خریداری کرده اند.
اولیفانت گفت: گرچه تقاضای واقعی طلا در آمریکای شمالی به اندازه بازار آسیا نیست ولی سکه طلا مشتری زیادی در بازار آمریکا دارد. میزان فروش سکه طلا در بازار آمریکا به طور بی سابقه ای افزایش داشته است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:کیتکو نیوز,مشتری واقعی,حضور بیشتر,بانک های مرکزی,
ارسال توسط پیمان معظمی